Jak stworzyć dobrą ulotkę reklamową?

14 stycznia 2019

Treści na ulotce

Ulotki reklamowe są jednym z elementów, które mogą przyciągnąć do nas klientów. Dlatego, warto postarać się o ich profesjonalny wygląd. Może być to nasza duża inwestycja w przyszłość. Jednak o czym należy pamiętać przy tworzeniu ulotki reklamowej?

Dobre pierwsze wrażenie i jednolita czcionka

Ulotka powinna być przede wszystkim czytelna. Informacja krótka i zwięzła oraz zapisana w sposób, który szybko trafi do odbiorcy. Dlatego, dobierzmy do niej nie więcej niż dwa rodzaje czcionki. Większa ich liczba może sprawić, że ulotka nie będzie wyglądać już klasycznie i elegancko. Dużymi i wyróżniającymi się literami możemy przedstawić nasz slogan, natomiast wszelkie inne informacje ukażmy w czytelny sposób.

Zawarcie podstawowych technik reklamy

Żeby nasza ulotka przyniosła oczekiwany skutek, musimy pamiętać o kilku metodach wykorzystywanych w marketingu. Przede wszystkim, klient musi wiedzieć, że przychodząc do nas, będzie miał z tego jakąś korzyść. Zwykle jest to zwykły rabat. Ulotka, na której znajduje się informacja o zniżce, odniesie większy sukces i przykuje większą uwagę odbiorcy. Pokaż klientom, że zależy ci na nich i jeśli przyjdą do ciebie, skorzystają z niepowtarzalnej promocji.Kolejną rzeczą jest jakość twoich usług. Klient musi mieć pewność, że są one na najwyższym poziomie.

Produkcja ulotek reklamowych

Dlatego chętnie dziel się zdjęciami twoich produktów czy usług w najlepszych ich wydaniu. Do wykorzystania są tu właśnie ulotki czy konta na portalach społecznościowych. Przykuje to uwagę nowych odbiorców, a starzy bywalce, będą mieli pewność co do jakości twoich usług. Po trzecie, nie przesadzaj z rabatami. Mimo, że na pewno zachęcą one klientów, pamiętaj, że cena często odzwierciedla jakość. Dlatego wszelkie promocje powinny istnieć, ale z umiarem. W ten sposób, klienci zobaczą, że twoje usługi są warte więcej niż kilka marnych groszy. 

Spójność treści ulotki z założeniami swojej firmy

Należy pamiętać, że ulotki w pewnym stopniu reprezentują naszą firmę na zewnątrz. Dlatego starajmy się, aby wizualnie przypominały one założenia naszego biznesu. Wybór leży na przykład między elegancją i klasyką lub kolorową kobiecością. Klient nie może być zdezorientowany pomiędzy dwoma wizerunkami firmy. Prawdopodobnie, nie wybierze on wtedy prezentowanych usług. Niech czuje, że firma mówiąca do niego z ulotki jest świadoma swojej działalności.

Sprawdź dokładnie treść ulotki

Ulotka reklamowa zwykle nie ma w sobie dużo treści, jednak jej jakość powinna być wysoka. Sprawdźmy dokładnie, czy w zawartych na ulotce zdaniach nie popełniono żadnych błędów ortograficznych czy gramatycznych. Żaden klient nie spojrzy na taką firmę poważnie, skoro nie będzie ona umiała wypełnić najprostszych zadań. Najlepiej sprawdźmy treść przez kilka osób i wyłapujmy wszystkie błędy. Sama treść powinna być jak najbardziej zwięzła i konkretna. Ulotka nie jest formą, którą czyta się godzinami. Odbiorcy zwykle patrzą na nią do kilku sekund, wyrabiając sobie już opinię o danej firmie. Dlatego wszystko co jest w niej zawarte powinno być idealne.