Czy wyznaczasz sobie cele podczas networkingu?

21 grudnia 2021

Networking to świetny sposób na nawiązywanie kontaktów, które mogą zaowocować nowymi przyjaźniami, nowymi spostrzeżeniami lub nowymi interesami. Jednak przy odrobinie pomyślunku i przygotowania, networking może również pomóc Ci osiągnąć bardzo konkretne cele, takie jak - w przypadku Gabriel Group z siedzibą w St. Louis - uratowanie konta o wartości 1 miliona dolarów. Wyzwanie dla Gabriel Group polegało na tym, że ich europejski partner realizujący zamówienia nie chciał sprostać zmieniającym się wymaganiom wspólnego klienta dotyczącym osobistego wsparcia w czasie rzeczywistym w europejskich strefach czasowych. Decyzja partnera o utrzymaniu wydajności poprzez trzymanie się zautomatyzowanego podejścia do realizacji zamówień przez Internet stanowiła zagrożenie dla firmy. Dyrektor naczelny Gabriel Group, Mike Peterson, wolał zwiększyć bezpieczeństwo firmy poprzez spełnienie wymagań ich międzynarodowego klienta z listy Fortune 1000. Jako członek globalnej sieci Xerox Premier Partners, skupiającej wiodących dostawców usług druku, zwrócił się o pomoc do globalnego katalogu "Find a Partner", który można przeszukiwać. Katalog ten zawiera informacje o możliwościach, profilach i kontaktach ponad 500 partnerów z ponad 40 krajów. Peterson szybko znalazł dobrego kandydata, który mógłby zapewnić niezbędne wsparcie. Po przetestowaniu plików, bezpośrednich spotkaniach i innych badaniach due diligence, nawiązał nową współpracę z Jubels, kolegą z Premier Partner z siedzibą w Amsterdamie, w Holandii. Obecnie dzielą oni między siebie rachunek o wartości 1 mln USD, a każdy z nich wykonuje około 15 do 30 zadań dziennie, zapewniając lepszą, spersonalizowaną obsługę klienta, która zwiększyła jego zadowolenie i sprawiła, że rachunek jest znacznie bezpieczniejszy. Peterson komentuje. "To ogromna zmiana mieć kogoś, z kim można się porozumieć o 9 rano w Zurychu, w porównaniu z czekaniem do 15.00". To nie był pierwszy raz, kiedy Grupa Gabriel i Jubels nawiązały udane partnerstwo biznesowe poprzez program Premier Partners. Jubels często współpracuje z pół tuzinem lub większą liczbą partnerów w danym czasie, z których wszyscy są pozyskiwani w ramach Premier Partners Network, a ostatnio do współpracy Jubels-Gabriel Group dołączył drugi wspólny klient. Grupa Gabriel generuje obecnie od pięciu do dziesięciu procent swoich rocznych przychodów dzięki współpracy partnerskiej. Ponadto możliwość drukowania na skalę międzynarodową "daje nam dużą wiarygodność na rynku" - powiedział Peterson, pomagając przyciągnąć klientów, niezależnie od tego, czy aktualnie potrzebują tej usługi, czy nie. W tym samym duchu networkingu, Peterson i Jubels Director Jeroen van Druenen, opowiedzą swoją historię kolegom z Premier Partners na Xerox Premier Partners Congress and Forum w Madrycie, w dniach 20-21 października. Wydarzenie to łączy prezentacje liderów przemysłu i kolegów z Premier Partners z wydarzeniami sieciowymi, które uzupełniają zasoby online organizacji. Aby dowiedzieć się więcej o Kongresie i Forum, kliknij tutaj. Uczestnicy mogą wzbogacić swoje doświadczenia, pobierając aplikację #XeroxForum dostępną zarówno na Androida, jak i iPhone'a. Aby dowiedzieć się więcej o Xerox Premier Partners Global Network, ubiegać się o członkostwo lub połączyć się z członkiem poprzez katalog "Find a Partner", należy odwiedzić stronę www.xeroxpremierpartners.com. Czy sieci branżowe odegrały jakąś rolę we wspieraniu rozwoju Twojej firmy? Jakie cele stawiasz sobie, uczestnicząc w programach networkingowych?