Projekt ulotki dla agentów nieruchomości

6 października 2020

Kiedy jesteś na rynku sprzedaży domów, potrzebujesz zróżnicowanego podejścia do przekazywania swoich usług zarówno potencjalnym sprzedawcom jak i kupującym. Użyj tych wskazówek na temat projektowania ulotek dla agentów nieruchomości, aby stworzyć drukowane materiały marketingowe, które pozwalają na dotarcie do potencjalnych klientów po obu stronach transakcji.

Ze wszystkimi punktami kontaktowymi dla klientów, ważne jest, aby mieć silną markę, aby wyróżniać się na tle konkurencji, ponieważ Twoja kolorystyka jest często bardziej zapadająca w pamięć niż Twoje nazwisko.

Spójność z Twoim wizerunkiem zwiększa Twoje szanse na bycie rozpoznawalnym, więc przywiąż się do swojej strony internetowej, oznakowania branżowego, kanałów społecznościowych i materiałów drukowanych. Pozwala to również zaoszczędzić na kosztach, ponieważ każda grafika lub obraz może być ponownie wykorzystana w całym zakresie.

GreenLive zastosowało kolorystykę o wysokim kontraście, aby ich przekaz przeskoczył poza stronę. Jednakże, zastosowane kolory współgrają z ich tożsamością marki i odzwierciedlają logo firmy, zapewniając spójność poprzez ich marketing.

Wykorzystano również fotografię w wysokiej rozdzielczości, która nie tylko jest istotna dla ich działalności i przekazu, ale również odzwierciedla paletę kolorów całego projektu.

Używając pogrubionych kolorów, Rees Page skutecznie podkreślił ich "Call to Action" z pełną gamą opcji kontaktowych, które wyróżniają się spośród innych informacji na ich ulotkach. Wykorzystali zdjęcia nieruchomości, aby pokazać sukces, jaki odnieśli w sprzedaży nieruchomości w okolicy, co stanowi zachęcające przesłanie dla potencjalnych sprzedawców.

Użyli trochę humoru w ich ilustracji kartonowej, aby wprowadzić korzyści z korzystania z ich agencji, tworząc wypunktowaną listę, zmniejszając prezentowane treści. Przedstawiają jasny komunikat w projekcie, podkreślając pełny pakiet usług, które oferują

Tutaj, Winkworth agentów nieruchomości użyli kuszącego wizerunku nieruchomości, który promuje pozytywny styl życia w kraju, aby zachęcić do zaangażowania się w reklamie. Wizerunek ten wzmacnia ich pozycję marki, wykorzystując wizerunek prestiżowej nieruchomości do zademonstrowania swojej ekskluzywności.

Zamiast przedstawiać szereg funkcjonalnych wizerunków sprzedawanych nieruchomości w celu podkreślenia ich sukcesów, agencja wybrała szereg faktów, które przedstawiają korzyści z ich działalności, od ich historycznego doświadczenia po szerokie spektrum odbiorców, z których korzystają.

Winkworth pozostaje bardzo wierny swojemu stylowi marki, z odważnymi ciemnoniebieskimi i białymi kolorami, które zapewniają luksusowy, a jednocześnie tradycyjny charakter. Subtelne wykorzystanie informacji kontaktowych odzwierciedla ich sektor rynku i jest wyrazem uznania dla prostoty ich projektu.

Flyer Design Top Tips...

1- Zachowaj spójność z Twoją marką, używając prostej palety kolorów
2- Ograniczenie tekstu do minimum, w miarę możliwości przy użyciu list.
3- Zawiera wysokiej jakości, odpowiednie obrazy i grafiki
4- Dodaj połączenie do akcji, zaznaczając swoje dane kontaktowe

Przy drukowaniu ulotek zrzutowych ważne jest, aby uzyskać papier lub kartę o dużej gramaturze, aby wytrzymać proces dostawy. Lekki papier można łatwo zerwać lub porysować w skrzynkach na listy, jeśli nie będzie się z nim ostrożnie obchodzić. Mimo, że wrzucenie go do lokalnego papieru może pomóc temu zapobiec, jest mniej prawdopodobne, że zostanie on zauważony, a Twoja inwestycja może pójść na marne.