Pierwszy na świecie magazyn w 100% zmienny

30 marca 2022

Jedną z największych korzyści płynących z zarządzania konkursem, takim jak Program Best-of-the-Best, jest obserwowanie ogromnej różnorodności prac, które są nieustannie tworzone przez naszych klientów. Wszystkie zgłoszenia są na swój sposób wyjątkowe - różnią się pod względem grupy docelowej, intencji, wyników i skuteczności. Zawsze bardzo intrygowało mnie czytanie historii kryjącej się za każdym zgłoszeniem, aby dowiedzieć się więcej o tym, dla kogo było przeznaczone, dlaczego w ogóle powstało i jakie cele miało osiągnąć. W tegorocznym konkursie Best-of-the-Best chyba żadna historia nie była bardziej wyrazista niż historia zwycięzcy w kategorii "Książki i podręczniki", MBA Group Ltd. z Wielkiej Brytanii, który chciał pomóc głównej publikacji Print Media Management (PMM) wyjść z trudnej sytuacji gospodarczej, w której budżety na reklamę w prasie drukowanej zostały ograniczone, co doprowadziło do dramatycznego spadku przychodów czasopism. Aby zwiększyć przychody, głównym celem MBA Group była ochrona i zwiększenie wpływów z reklam. Aby to osiągnąć, konieczne było zbudowanie większej lojalności między czytelnikami a reklamodawcami. Dzięki niedawno zakupionej drukarce Xerox 980 Color Continuous Feed Printer, która może drukować z prędkością do 226 stóp na minutę, oraz sprytnemu wykorzystaniu XMPie, MBA Group postanowiła stworzyć pierwszy na świecie magazyn o w 100% zmiennej szacie graficznej. Niewątpliwie spotkałoby się to z uznaniem czytelników, ponieważ dostarczałoby im artykułów dostosowanych do ich zainteresowań, ale także stworzyłoby niezwykle cenne możliwości dla reklamodawców. PMM również odniósłby duże korzyści, ponieważ mógłby generować większe przychody z każdej strony. W przeszłości PMM sprzedawał pojedynczą stronę konkretnemu reklamodawcy, ale dzięki zmienności mógłby teraz segmentować stronę i sprzedawać ją kilku reklamodawcom po niższych kosztach, ale nadal uzyskując większe łączne przychody. Czytanie o wyzwaniach stojących przed PMM i o tym, w jaki sposób MBA Group zbudowała strategię, aby osiągnąć cele klienta, było niesamowite, ale zobaczenie w pełni zmiennego magazynu było jeszcze bardziej zdumiewające. Aby stworzyć zmienność, MBA Group najpierw podzieliła bazę czytelników na cztery główne grupy odbiorców i opracowała treści dla każdej z nich, w tym niestandardowe artykuły redakcyjne i reklamy ukierunkowane. Przy tak dużej liczbie dostosowań zarządzanie przepływem pracy w formacie PDF wydawało się trudne. Z pomocą Xerox FreeFlow Process Manager, MBA Group była w stanie usprawnić obieg plików PDF, dzięki czemu wszyscy 12 400 czytelnicy otrzymali swoje własne, unikalne wydanie publikacji Print Media Management. Dzięki ukierunkowanym reklamom i możliwości dotarcia do zaangażowanych czytelników, PMM był w stanie wygenerować 24% wzrost przychodów z reklam. Dodatkowo, PMM odkrył, że spersonalizowane podejście pomogło zwiększyć liczbę leadów reklamowych o niewiarygodne 256%. Sukces w pełni dostosowanej do potrzeb klienta publikacji Print Media Management otworzył przed MBA Group wiele nowych i ekscytujących możliwości, co jeszcze bardziej potwierdziło słuszność zakupu drukarki Xerox 980 Color z podawaniem ciągłym. W ciągu pierwszego roku posiadania urządzenia, wygenerowało ono już 1 milion funtów przychodu! To po raz kolejny pokazuje, co najbardziej podziwiam w Konkursie Best-of-the-Best: prawdziwi klienci osiągający niezwykłe rezultaty w obliczu najtrudniejszych wyzwań w branży i otrzymujący uznanie, na które słusznie zasługują. Aby dowiedzieć się więcej o tej kampanii MBA Group Ltd., przeczytaj studium przypadku.