90-sekundowy Reflektor: Sprzedaż i marketing

8 kwietnia 2022

Masz drugie tyle? Mamy dla Ciebie spostrzeżenia ekspertów!

Zobacz nasz czat z Mattem Marzullo, dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w firmie Ironmark, w którym omawia on swoje podejście do dopasowania sprzedaży i marketingu ... w zaledwie 90 sekund! Obejrzyj cały film tutaj:

W jaki sposób upoważniasz swój zespół sprzedaży do osiągania wyników?

Myślę, że w przypadku sprzedawców ważne jest, aby mieć jasno określony cel, zindywidualizowany cel dla każdego sprzedawcy. Ponadto jest to czynnik motywujący. Należy więc zapewnić odpowiednie bodźce, które pomogą im osiągnąć cel.

Marchewka czy kij? Jestem zwolennikiem marchewki. Uważam, że jeśli dasz sprzedawcy dobrą zachętę i osiągalny cel, będzie on dążył do jego realizacji. A jeśli zaczną osiągać sukcesy, będą mieli tendencję do przesadzania i zapewnią Ci więcej sukcesów, niż o to prosiłeś.

Jak sprawić, aby zespoły marketingu i sprzedaży były zgrane?

Dostosowanie sprzedaży i marketingu to bardzo ważna kwestia, widzę ją teraz wszędzie. Wszyscy pytają, jak sprawić, by zespoły sprzedaży i marketingu współpracowały ze sobą. Jest to podobne do pierwszej odpowiedzi - chodzi o cele. Cele sprzedaży i cele marketingowe muszą być takie same. Jak więc będziemy je oceniać? Tą samą miarą.

Również współpraca. Ważne jest, aby dział sprzedaży współpracował z działem marketingu przy tworzeniu materiałów, a następnie, aby marketing pomagał działowi sprzedaży w procesie osiągania ich celów.

Jakiej rady udzieliłbyś osobie, która dopiero zaczyna pracę w sprzedaży B2B?

Kluczem jest słuchanie.

Kiedy spotykasz się z potencjalnym klientem lub klientem, musisz słuchać. Wysłuchaj, co ich boli. Tak naprawdę nie chodzi o to, co masz lub co sprzedajesz. Musisz zrozumieć, jakie są ich problemy, a następnie możesz zaproponować rozwiązanie, które pomoże im je rozwiązać.

Chcesz spotkać się z Mattem?

Oczywiście, że tak.

Matt i jego zespół są ekspertami od sprzedaży, których szukałeś. Skontaktuj się z Mattem już dziś, aby połączyć swoje zespoły sprzedaży i marketingu i pracować nad osiągnięciem wspólnych celów!