Marketing drukowany i przemysł ochrony zdrowia: Top 5 rzeczy, które warto wiedzieć

2 października 2020

Większość ludzi uważa, że marketing poligraficzny stracił na znaczeniu w erze cyfrowej, ale nie jest to prawdą. Marketing drukowany okazuje się być najlepszym sposobem na wyróżnienie się w zatłoczonym świecie online. Połączenie marketingu drukowanego z marketingiem cyfrowym może być doskonałym sposobem na generowanie nowych leadów i zwiększenie świadomości marki w sektorze opieki zdrowotnej.

Ostatnie badanie przeprowadzone przez Temple University dla Poczty Amerykańskiej wykazało, że fizyczna reklama i marketing drukowany mają większy wpływ i wagę emocjonalną niż marketing cyfrowy i reklamy. Dzięki marketingowi drukowanemu, potencjalni klienci mogą uzyskać więcej szczegółów na temat Twoich produktów i rozwinąć emocjonalne i podświadome pragnienie posiadania tych produktów.

Na przestrzeni lat, marketing drukowany i reklama okazują się być najbardziej niezawodnymi i skutecznymi sposobami dotarcia do większej liczby potencjalnych klientów i klientów w branży medycznej. Dobrze wydrukowane materiały reklamowe mogą pomóc połączyć się z szerszym gronem odbiorców i pokazać wiarygodność Twojej firmy i wiele więcej.

Jako właściciel firmy lub firma w sektorze ochrony zdrowia, potrzebujesz strategii marketingowej, która przyciągnie uwagę Twoich docelowych odbiorców i przekona ich, aby zaufali Ci za najlepszą i doskonałą obsługę. Wysokiej jakości marketing drukowany może pomóc w osiągnięciu tego celu. Musisz wiedzieć następujące rzeczy na temat marketingu drukowanego w branży zdrowotnej.

1. Print Marketing zwiększa Twoją wiarygodność jako firmy

Inwestowanie w wysokiej jakości materiały drukowane, takie jak broszury, ulotki, direct mail marketing, w znacznym stopniu udowadnia Twojej publiczności, że jesteś godnym zaufania i legalnym biznesem. Twoje materiały drukowane i kampanie pomogą poinformować docelową grupę odbiorców o działaniach Twojej organizacji i dostarczą im natychmiastowych odpowiedzi i wyjaśnień, gdy odwiedzą Twoją firmę lub organizację.

Należy jednak pamiętać, że kluczem i strategią osiągania pozytywnych wyników i ogromnego sukcesu w zakresie stosowania marketingu drukowanego jest jakość. Wykorzystanie cyfrowych i wysokiej jakości materiałów drukowanych tworzy pozytywny obraz profesjonalizmu Państwa firmy. Z drugiej strony, używanie słabych materiałów drukowanych i pikselowanych obrazów nadaje Twojej firmie nieprofesjonalny wygląd.

2. Marketing drukowany zmusza do większej aktywności

Chociaż marketing drukowany i reklama mogą wydawać się archaiczne w tej epoce cyfrowej, to jednak nadal są one najbardziej skuteczne. Badania pokazują, że potencjalni klienci ufają marketingowi drukowanemu bardziej niż wszystkim innym formom marketingu.

Potencjalny klient może przebrnąć przez Twoją stronę internetową lub reklamę cyfrową w mniej niż 15 minut, nie będąc przy tym wystarczająco przekonanym, aby zamówić Twój produkt dla służby zdrowia. Ale z drugiej strony, kiedy potencjalny klient czyta Twoją broszurę lub ulotkę drukowaną, jest bardziej zaangażowany przez dłuższy czas. Może to spowodować, że natychmiast zamówią Twój produkt. Na przykład, potencjalnego klienta można łatwo przekonać do zakupu środka czyszczącego do marihuany po zapoznaniu się z recenzją zamieszczoną w ulotce drukowanej.

3. Marketing drukowany zmusza do większego zainteresowania odbiorców.

Kiedy firmy z branży medycznej decydują się na reklamę swoich produktów i usług za pomocą samego tylko marketingu cyfrowego, dochodzi do walki z wieloma czynnikami. Istnieje kilka innych prestiżowych organizacji opieki zdrowotnej z żywymi zwolennikami mediów społecznościowych i profili na swoich aktywnych stronach internetowych. Czasami trudno jest rozwijać się w tej konkurencyjnej kondycji i uzyskać uwagę potencjalnych klientów.

Z drugiej strony, marketing drukowany bardziej przyciąga uwagę odbiorców, ponieważ będą oni musieli poświęcić czas na zapoznanie się z każdym szczegółem i informacją pod ręką. Docelowa publiczność będzie miała tendencję do nawiązywania większej ilości kontaktów z materiałami drukowanymi niż z reklamami cyfrowymi, szczególnie w przypadku produktów medycznych.

4. Marketing drukowany apeluje bardziej do szerszego grona odbiorców

Jako firma lub firma z branży medycznej nie jesteś w stanie określić w kategoriach ilościowych radości i spełnienia, które wynikają z posiadania szerokiego spektrum klientów, którzy łączą się z Twoją marką na całym świecie. Dzięki odpowiedniej strategii reklamowej, wszyscy ci, którzy potrzebują Twojego produktu, z łatwością połączą się z Tobą.

Reklamy i kampanie marketingu cyfrowego skierowane są tylko do określonej grupy demograficznej. Ale marketing drukowany może służyć wszystkim w tym samym czasie. To może odwoływać się zarówno do młodych, jak i starych odbiorców. Z direct mail lub drukowanej kampanii ulotki, można dotrzeć do większej liczby osób, które mogą nie być uprzywilejowane, aby zobaczyć swoją reklamę online.

5. Marketing drukowany wywiera większy wpływ w dzisiejszych czasach

W epoce, w której większość firm wykorzystuje swoje reklamy w Internecie, stare nagle ponownie stało się nowe, ponieważ marketing drukowany staje się najnowszym trendem. Ale to nie jest jak za starych czasów. W dzisiejszych czasach, firmy mają więcej informacji i danych do tworzenia atrakcyjnych treści i kopii sprzedaży. Obecnie, skrzynki pocztowe klientów to listy sprzedaży, kampanie i reklamy, z których większość jest nieczytelna. Biorąc pod uwagę ograniczenia związane z reklamami cyfrowymi, udostępnianie drukowanych materiałów reklamowych może w znacznym stopniu przyczynić się do zwiększenia sprzedaży.

Wniosek

Marketing drukowany jest najbardziej efektywną strategią marketingową dla produktów i usług w sektorze opieki zdrowotnej. Klient może nie być w pełni przekonany do zakupu produktu medycznego tylko poprzez przeczytanie ogłoszenia online, ale może zaufać materiałom drukowanym dotyczącym tego samego produktu medycznego. Siła marketingu drukowanego nie może być przeceniana w sektorze opieki zdrowotnej.